Dé kostenloze besteloplossing
voor de horeca
Géén commissies | Géén betaalkosten | Géén maandelijks abonnement
- Géén commissies
- Géén betaalkosten
- Géén maandelijks abonnement
MrMeal start in februari 2023 zijn eerste pilot, wees een van de eersten die gebruik kan maken van de voordelen van MrMeal!
Hoe werkt het?
In tegenstelling tot andere bestelplatforms, zijn er geen kosten voor het gebruik van MrMeal voor de horecaondernemer. MrMeal werkt net als bestaande besteloplossingen zoals onze oranje vrienden of jullie eigen bestelwebsite. Inclusief
– Bestel- en afhaalmodule
– Betaalmethoden zoals iDEAL en credit card
– Bezorg-app voor de bezorgers
Jullie betalen geen commissie, transactiekosten of maandelijkse kosten. Het gebruik van het platform is helemaal GRATIS.
In plaats van de ondernemers gigantische commissies te laten betalen, werken wij met een geringe service fee voor de eindklant. Deze service fee zal pas in een later stadium worden geïntroduceerd.
Aanmeldprocedure
Aanmelden
Geïnteresseerde restaurants kunen zich aanmelden via het aanmeldformulier. Dit is geheel vrijblijvend en verplicht je tot niets.
Selectie
MrMeal bevindt zich momenteel in een gesloten bèta. Slechts een beperkt aantal horecagelegenheden kunnen momenteel worden aangesloten.
onboarding
Wij helpen je kosteloos om je bestaande besteloplossing te migreren (of dupliceren). Nog niet actief online? Wij helpen je op weg!
Live gaan!
Midden februari 2023 zal de pilot starten en MrMeal live gaan. Wij blijven ondersteunen in de techniek en de on- en offline marketing.
MrMeal is en blijft kosteloos voor alle zakelijke deelnemers.
Waarom MrMeal?
Huidige bestelplatformen misbruiken hun machtspositie en rekenen steeds meer commissie. Ook eigen bestelwebsites kunnen duur zijn in gebruik, onhandig in onderhoud en niet het bereik bieden dat gewenst is.
MrMeal wil dat veranderen. Als nieuw (nationaal) platform dat volledig gratis is voor restaurants. Dus geen commissie, transactiekosten of maandelijkse abonnementen.
In tegenstelling tot de businessmodellen van de grote platformen, verdient MrMeal niet aan de horecaondernemer.
In plaats daarvan rekenen wij (pas na een succesvolle lancering en on-boarding) een geringe servicefee rechstreeks bij de besteller, waarvan is gebleken dat deze zo goed als geen invloed heeft op zijn/haar aankoopkeuze.