Waarom mrmeal?

MrMeal werkt net zoals bestaande besteloplossingen. Net zoals onze ‘oranje vrienden’, je eigen website of de bekende bezorgapps kunnen jouw klanten gemakkelijk online het menu bekijken, bestellen en betalen.
Maar dan, zonder kosten voor jouw als restaurateur!

Bespaar op commissie

Betaal niet langer tot 14% commissie, MrMeal is volledig gratis voor jou als restaurateur!

omzet sneller uitbetaald

Gedraaide omzet wordt rechtstreeks bijgeschreven op jullie eigen account bij onze betaalprovider.

launch campagne

Wanneer jullie aangesloten zijn op het platform zullen wij helpen met een marketingcampagne om goed van start te gaan!

Dit kunnen jullie besparen


Nu vraag je je misschien af; ‘Maar hoe kunnen jullie dit gratis aanbieden waar de grote namen tot wel 14% commissie vragen?
Goede vraag!
Ons verdienmodel is anders ingesteld waardoor niet jij als restaurateur, maar de eindklant (consument, besteller) het platform bekostigt. Dit doen we doormiddel van een verwaarloosbare ‘service fee’, welke wordt toegevoegd tijdens het bestellen.
Deze wordt dus betaalt door de klant, niet door jullie als restaurant.

 

Je kunt alle functionaliteiten verwachten van een goede bestelwebsite, waaronder;

  • Jouw eigen restaurantpagina waar klanten gemakkelijk en rechtstreeks kunnen bestellen van jouw digitale menu
  • Inclusief betaalsysteem met iDEAL en credit card. Betalingen gaan rechtstreeks naar jouw account bij de betaalprovider!
  • Aanpasbare bezorggebieden, openingstijden en item-categorieën
  • Kortingsbonnen en codes
  • Bonnenprinter-integraties
  • Gemakkelijke bezorgapp voor de bezorgers
  • Inzicht in verkoopcijfers en statistieken

MrMeal bevindt zich momenteel in een gesloten bèta waarin slechts een beperkt aantal restaurants zich voor kan aanmelden.

De aanmeldingen zijn nog geopend! Klik hier om je aan te melden.

Samen met deze restaurants verzamelen wij feedback, ontwikkelen we nieuwe functies en optimaliseren we het platform.

Als alles naar wens verloopt komt MrMeal beschikbaar in de loop van maart 2023 voor het grote publiek.*

*Deze tijdsindicatie is aan verandering onderhevig.

De omzet vanuit bestellingen wordt rechtstreeks naar jullie persoonlijke account bij de betaalverwerker gestort. Wij maken dus geen gebruik van een tussenrekening in eigen beheer waarbij jullie moeten wachten op een uitbetaling.

Het bedrag is dus meteen zichtbaar in jullie eigen betaalomgeving.

Afhankelijk van de (bestaande) relatie met onze betaalverwerker kunnen uitbetalingen binnen enkele werkdagen op de bedrijfsrekening bijgeschreven worden.

Verder kan de uitbetalingsfrequentie zelf worden ingesteld.

In de beginfase zal MrMeal nog geen service fee rekenen (dit wordt per restaurant/regio bepaalt).

In plaats van een commissie aan de kant van het restaurant te rekenen, werkt MrMeal met een zogeheten ‘service fee’ die reeds door andere platformen wordt gebruikt.

De eindklant (de consument, besteller) betaalt tijdens het afrekenen een gering bedrag afhankelijk van de hoogte van de bestelling. Normalieter ligt dit bedrag niet hoger dan een (paar) euro. Dit is compleet afgestemt op de markt zodat de consument hier geen hinder van ondervindt.

Deze servicefee wordt vervolgens doorgezet naar MrMeal voor de betaalkosten en ontwikkeling van het platform.

De volledige omzet over de maaltijden en bezorgkosten gaat dus zonder aftrek rechtstreeks naar het restaurant!

Reeds gevestigde platformen gebruiken een dergelijke fee al met succes. Het verschil bij MrMeal is, is dat wij naast deze service fee niet nóg eens een commissie bij de restaurants rekenen.

Ook uit ons eigen onderzoek onder honderden respondenten blijkt dat ruim 95% van de klanten geen bezwaar heeft tegen een dergelijke fee, zeker niet als dit het restaurant ten goede komt.

Daarnaast helpen wij deelnemers met strategieën om hun bestaande (‘dure’) online-klantenbestand over te hevelen naar MrMeal.

Het is geen geheim dat de huidige grote spelers een virtuele monopolie lijken te hebben op de ‘eten bestellen’-markt. 

Wij zijn er echter van overtuigd dat met een goede samenwerking tussen MrMeal en de restaurants, in combinatie met onze gratis hulp in de marketing, een groot gedeelte van het bestaande klantenbestand over te hevelen valt.

Doormiddel van on- en offline marketing toegespitst op jullie horecagelegenheid maken wij er samen een succes van!